مانتو ویدا / مقالات / با مانتو شلوار اداری چه نوع کیفی بپوشیم؟

با مانتو شلوار اداری چه نوع کیفی بپوشیم؟


1401/10/21
0 دیدگاه

کیف یکی از اکسسوری‌های مهمی است که باید با توجه به نوع استایل و تیپ انتخاب شود. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در انتخاب کیف مناسب و ست کردن آن با مانتو شلوار اداری دچار مشکل می‌شوید، مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه وب‌سایت مانتو ویدا باشید. در این مطلب تمامی کیف‌های مناسبی که به همراه مانتو شلوار اداری می‌توانید استفاده کنید، برایتان شرح می‌دهیم.

5 نکته مهم برای خرید کیف برای ست کردن کیف با مانتو اداری

اگر به نکات و فاکتورهایی که برایتان ذکر می‌کنیم دقت داشته باشید، بدون شک در انتخاب کیف مناسب با لباس فرم اداری دچار تردید و مشکل نمی‌شوید. این نکات مهم عبارت‌اند از:

1.    توجه به جنس کیف مناسب برای ست کردن کیف با مانتو اداری

اکثر افراد خوش‌سلیقه و خوش‌پوش کیف چرم را برای محیط اداری انتخاب می‌کنند. انتخاب کیف چرم به شدت ایده‌آل بوده و می‌توانید کیف و کفش ست چرم خریداری کرده وبه همراه فرم اداری به تن کنید. لازم به ذکر است که کیف‌های چرم نیز تنوع بالایی دارند. انواع کیف چرمی که می‌توانید در محیط کاری استفاده کنید، می‌توانند از جنس‌های زیر باشند:

  • چرم اشبالت
  • چرم ورنی
  • چرم نبوک
  • چرم جیر
  • چرم الگانت
  • چرم فلوتر

علاوه بر جنس چرم استفاده از سایر جنس‌های کیف برای محیط رسمی نیز مناسب است. البته لازم به ذکر است که پوشیدن کیف و کفش ورنی به دلیل براق بودن بسیار زیاد در محیط اداری توصیه نمی‌شود؛ اما اگر از چرم ورنی مات استقبال می‌کنید، به راحتی می‌توانید مانتو اداری خود را با کیف ورنی ست کنید. از آنجایی که روزانه از کیف اداری استفاده می‌کنید، بهتر است کیفیت جنس آن مطلوب و مرغوب باشد و در اثر استفاده طولانی مدت دچار آسیب و پارگی نشود. کیف‌های چرم به واسطه روغن و واکس مخصوص نظافت شده و چون دوام بالایی دارند، بسیار مناسب هستند.

2.    ابعاد و اندازه کیف اداری

دومین فاکتور مهمی که برای ست کردن کیف مناسب با مانتو شلوار اداری باید به آن دقت کنید، اندازه کیف اداری است. مسلماً در محل کارتان فضای کافی برای کیف‌های بزرگ نخواهید داشت. اگر جزء افراد علاقه‌مند به کیف‌های مستطیل و مربع شکل بزرگ هستید، باید بگوییم که در انتخاب خود تجدید نظر کنید. از طرفی کیف‌های مجلسی یا بسیار کوچک نیز مناسب ست کردن با لباس فرم و رسمی نیستند. در نتیجه کیفی با اندازه و ابعاد متوسط انتخاب کنید تا قادر به جا دادن لوازم ضروری و موردنیاز خود درون آن باشید.

3.    انتخاب رنگ مناسب کیف اداری

تناسب رنگ کیف و کفش با مانتو شلوار اداری نیز ضرورت دارد. رنگ‌های مشکی و سرمه‌ای با تمامی رنگ‌ها ست شده و گزینه مناسبی برای محیط اداری است. بهتر است از پوشیدن کیف یا رنگ‌های بسیار روشن و شاد در محیط اداری بپرهیزید. از عادت به استفاده از کیف‌هایی با رنگ مشکی و سرمه‌ای ندارید، ترکیب رنگ قهوه‌ای و مشکی نیز گزینه مناسبی است.

4.    مدل کیف مناسب برای ست کردن کیف با مانتو اداری

بهترین مدل کیف برای محیط اداری و ست کردن با مانتو شلوار رسمی، کیف دوشی است. استفاده از کیف‌های دستی چندان مناسب نبوده و بهتر است که از کیف‌های اسپرت و ورزشی نیز استفاده نکنید. چنانچه عادت به همراه داشتن لپ‌تاپ در محیط اداری دارید، می‌توانید از کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ نیز استفاده کنید. در انتخاب رنگ این قبیل از کیف‌های مناسب محیط اداری نیز به رنگ آن و هماهنگی با رنگ لباس فرم اداری دقت کنید.

5.    توجه به زیپ و دکمه کیف

از دیگر موارد مهم برای انتخاب درست کیف اداری و ست کردن آن با لباس فرم توجه به فضای داخلی کیف و نحوه باز و بسته شدن آن است. حتماً  دقت داشته باشید که زیپ یا دکمه کیف رنگی متناسب با لباس فرم اداری شما داشته باشد.

مانتو اداری ویدا متناسب با هر استایل و سایزی

اگر از لباس فرم و اداری مانتو ویدا خرید کنید، نگران ست کردن کیف و کفش با مانتو شلوار رسمی خود نخواهید بود. تنوع لباس و مانتو اداری ویدا به قدری بالا است که به راحتی قادر به ست کردن کیف و کفش با آن خواهید بود. اگر انتخاب شما مانتو اداری چهارخانه با طرح ریز است، بهتر است کیفی بدون طرح و ساده انتخب کنید. همچنین با مانتوهای اداری دپلمات و راه راه نیز کیف‌های رسمی و اداری ساده و بدون طرح مناسب هستند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله از سایت مانتو ویدا برایتان گفتیم که چگونه و به چه طریقی کیف مناسب با مانتو شلوار اداری خود انتخاب کنید. اگر علاقه‌مند به استفاده از کیف‌های برند را دارید، حتماً به 5 نکته عنوان شده دقت داشته و بهترین‌ها را برگزینید. به نظر شما چه مدل کیف برای ست کردن با مانتو شلوار رسمی و اداری مناسب‌تر است؟ نظرات خود را در قالب کامنت در انتهای این مطلب برایمان شرح دهید.

اگر در شهرستان ساکن بوده و امکان مراجعه به مزون مانتو اداری را ندارید، کافی است از طریق وبسایت یا پیج اینستاگرام مانتو ویدا برای بازدید از مدل‌های متنوع مانتو شلوار اداری و خرید غیرحضوری اقدام کنید.

 

 


نوشته های مرتبط

نظرات کاربران


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *